fredag den 31. december 2010

nytårstanker...

Nu kommer nytåret snart. Og da jeg holder en fest hjemme hos mig, skal hele huset gøres rent for at være ordentlig, så man til festen kan rodde det fuldstændig til igen. Dét forekommer mig egentlig lidt mærkeligt, men det er vel en del af vores kultur her i Danmark.

Tilgengæld er dilemmaet om, hvorvidt man skal drikke eller holde sig til vandvognen et stort problem. Jeg kender jo mine egne svagheder hvilke blev tydeliggjort for blot en uge siden, hvor jeg trods strenge reprimander fra min musiske side alligevel gik ombord i øllen. Men måske kan et vildt nytår i aften bringer ny kreativitet til min musik og dermed forøge chancen for en god perfomance til konkurrencen lørdag d. 8.

Ellers kan druk i aften fuldstændig ødelægge min musiske moral....


Hmm.. tror jeg vil flytte mit nytår til mandag d. 10, men der er folk tilgengæld velkommen til at genfejre det med mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar